Fundays 2012

Het was pas een jaar geleden voor de meesten van ons, maar toch weerhield dat de Explorers er niet van om gewoon weer naar Walibi te gaan. Elk jaar opent het pretpark namelijk een weekend zijn deuren voor Scouting waardoor je als lid met dikke korting naar binnen kunt! Omdat er die avond ook nog een niet nader te noemen voetbalwedstrijd gespeeld werd, hadden we niet heel de dag de tijd, en werd er al om 9 uur bij het clubhuis afgesproken. Ondanks het grijze weer was het gezellig druk met natuurlijk een hoop Scoutingvolk. Alle attracties waren open, maar een beetje Explorer gaat natuurlijk alleen de achtbanen in om er vervolgens meteen weer in te gaan. Toch is de begeleiding inclusief Joep nog even de nieuwe 5D-experience ingeweest om daar vervolgens verbijsterd weer uit te komen, en nog steeds niet kunnen vertellen aan de rest ‘wat het nou was’. Ook kwamen Rutger en Luuk weer met de gebruikelijke speelgoedpistooltjes, stuiterballen en suikerspinnen aanzetten die ze weer ergens gewonnen hadden Yééé!

Aan het einde van de middag werd er snel terug naar huis gescheurd om ons Oranje af te zien gaan tijdens het eten. Ondanks het verlies bleef het die avond nog lang gezellig!