Voor wie?
Scouting is er voor iedereen tussen de zes en achttien jaar. Voor meer informatie, zie Scouting.

Wanneer?
Lid zijn van scouting betekent in principe dat er iedere zaterdag een bijeenkomst is op ons clubhuis. Elke leeftijdsgroep heeft hiervoor zijn eigen vaste tijden, hier kan soms van afgeweken worden voor speciale opkomsten. De normale opkomsttijden zijn als volgt:

Scouts: 10.00 tot 13:00 uur
Welpen: 14.00 tot 16.30 uur
Explorers: 18.00 tot 21.30 uur

Kosten?
Voor niets gaat de zon op, ook bij ons. Elk lid van de groep betaalt daarom per half jaar € 72,50 contributie. Met deze bijdrage worden de wekelijkse activiteiten van de verschillende onderdelen bekostigd. Ook worden de verschillende onderhoudsactiviteiten hieruit gefinancierd. De leiding kan u meer informatie verstrekken over de inning van de contributiebijdragen.

Daarnaast zijn er verspreid over het jaar diverse activiteiten waarvoor we nog een extra bijdrage vragen. Een ruwe schatting vind je hier.

Lid worden?
Geïnteresseerden kunnen twee keer vrijblijvend met ons meedoen voordat ze zich inschrijven, om een goede inschatting te krijgen. Het is handig om hierover van te voren contact op te nemen. Lid worden kan door het inschrijfformulier en een gezondheidsformulier in te vullen en in te leveren.

Opzeggen?
Als u het lidmaatschap wilt opzeggen, kunt u dit mondeling of via de mail aangeven bij de teamleider van de desbetreffende speltak.