Financiële minima

Wil jij graag op scouting? Maar lukt het helaas niet om de contributie hiervoor te betalen? Dan kun je terecht bij het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Aanvragen lopen via een zogeheten intermediair. Vraag op school, aan de buurtsportcoach, het sociaalwijkteam of hulpverlener naar deze intermediair om je te helpen en voor je het weet ga je elke week op avontuur.

Jeugdfonds Sport & Cultuur Rotterdam

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur maakt het mogelijk dat kinderen en jongeren uit gezinnen met weinig geld, toch mee kunnen doen met voetbal, muziekles, turnen, streetdance, judo, theaterles of een andere sportieve of creatieve activiteit. Voor die kinderen en jongeren betalen we de contributie/ het lesgeld en in bepaalde gevallen de benodigde attributen zoals voetbalkleding of dansschoenen.

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur Rotterdam betaalt de contributie/ het lesgeld voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar te weinig geld is voor een sportclub, muzieklessen, danslessen of scouting.

Meer info over het Jeugdfonds Sport & Cultuur Rotterdam is te vinden op: https://jeugdfondssportencultuur.nl/fondsen/rotterdam/