Stafdag

Onze leiding heeft het afgelopen jaar veel leuke dingen georganiseerd. Voor de kids en elkaar;)

Dan blijft het bestuur niet achter en als bedankje gaan we opzoek naar een toffe activiteit. Deze keer was het iets wat bij ons, scouts past. We gingen namelijk bijl gooien of te wel: urban axe throwing in Delft.

Daarnaast belooft de toekomst extra druk te worden met de komst van ons nieuwe clubhuis. Er werden al grapjes gemaakt dat we nu met zijn allen het huidige/ oude clubhuis kunnen afbreken met bijlen. Helaas gaat onze secretaris er mee stoppen. Dus zij gooide, figuurlijk haar bijltje er bij neer. We hebben een goede vervangster gevonden maar zij moet officieel nog gekozen worden, dit volgt later.

Leiding bedankt!!!