Rommelmarkt

Zondag 30 oktober zouden we met de groep spullen gaan verkopen op een rommelmarkt in Berkel. Twee zaterdagen waren er ingepland om spullen in te leveren op het clubhuis, en daar werd goed gebruik van gemaakt. Uiteindelijk stond het hele Welpenlokaal van voor naar achter vol met spullen en konden we niet eens alles kwijt op de voor ons beschikbare drie-en-een-halve kraam.

Op de zondagochtend zelf waren er vóór acht uur al mensen op het clubhuis. Al de ontvangen spullen moesten namelijk voor 9.30 in de hal zijn en om 10 uur kwamen dan de eerste bezoekers. Er werd ter plekke nog een kraam bijgehuurd omdat we zo veel spullen hadden. Aan het einde van de dag hadden we zelfs nog spullen in dozen zitten waarvoor nooit een plekje op de kraam was gevonden. We kunnen dus met gemak nog een keer naar een rommelmarkt.

De winst voor deze dag bedraagt 350,-, die we goed zullen gaan besteden.