Concept nieuw clubhuis

Concept

Nieuw clubhuis concept
Concept nieuw clubhuis

Vanaf het begin hebben we – zoals het scouting betaamt – alles binnen eigen geledingen kunnen regelen zonder een euro uit te geven. Er is daarbij al een enorme berg werk verzet:

• Wensen en eisen geïnventariseerd
  • Huidige situatie geïnventariseerd
  • Programma van eisen opgesteld
  • Bouwteam samengesteld
  • Referentieprojecten onderzocht en een diverse projecten bezocht
  • Onderzoek verricht naar achtergebleven fundering van de molen die oorspronkelijk op de locatie stond.
  • Ontwerp gemaakt
  • Ontwerp gedetailleerd doorgerekend
  • Herontwerp gemaakt met lagere kosten
  • Garanties bedongen bij de gemeente Rotterdam over de toekomst van het terrein
  • Ouders en buurtbewoners ingelicht
  • Teams van betrokkenen gevormd voor sponsoring en fondsenwerving
  • Eerste sponsorgelden ontvangen
  • Projectplan opgesteld voor fondsenwerving
  • Fundraisingteam gestart met opstellen van een theateragenda voor het najaar
  • Eerste verkenning crowdfunding uitgevoerd

Op het moment zitten we in de fase dat we naar buiten treden en de financiering regelen – uiteraard samen met leiding, ouders en leden. Via sponsoring, fondsenwerving en acties willen we het bedrag bij elkaar krijgen, zodat we in de zomer van 2017 onze droom-clubhuis kunnen verwezenlijken!

Wilt u ook een bijdrage leveren? Dat kan via rekeningnummer NL56RABO0131886746 ovv. “Nieuwbouw Molenhorst”.