NL Doet

Datum: 11-03-2017
Tijd: 10:00 - 16:30

Clubhuis Molenhorst

Hulp gevraagd op het clubhuis op 11 maart, meld je aan!

Zaterdag 11 maart is de landelijke actie NL Doet! En ook onze scoutinggroep doet daar aan mee. Dit initiatief vanuit het Oranje Fonds zet vrijwillige inzet in de spotlights en roept iedereen op om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. Daarbij steunen ze de verenigingen ook nog in de deelname door een financiële bijdrage.

Te mooi om niet bij aan te sluiten, en dus doet scouting Hillegersberg hier al een aantal jaren aan mee. De leiding draait gewoon programma met de kinderen (elders) en het terrein en clubhuis zijn tot onze beschikking voor allerhande klussen.

Denk aan verfklussen binnen en buiten, bomen snoeien, tafels en banken verven, kampvuurplek betegelen, rondje grofvuil, grote schoonmaak, etc. We hebben altijd een hele lijst acties met voor iedereen wat wils.

We starten om 10:00u met koffie/thee en het “aanvalsplan” en gaan door tot ten minste einde van de middagopkomst; 16:30u.

Help jij 11 maart ook mee? Een deel van de zaterdag, of tijdens de opkomst van je kind, is ook prima!
Laat het weten door mij te mailen, appen of aan te spreken op het clubhuis (in de middag breng & haal ik mijn zoon Joris naar de Bevers).
Dan zorgen wij voor voldoende klussen & proviand die dag!

met vriendelijke groet,
Judith van Zoelen