Wisseling binnen het bestuur

Afgelopen groepsraad was wel heel bijzonder, want we zouden afscheid nemen van twee oude rotten in het vak. Het einde van een tijdperk breekt aan. Linda (penningmeester) en Judith (secretaris) stoppen bij de vereniging, maar gelukkig gaan zij door in het stichtingsbestuur.

Gelukkig had zich voor beide functies een kandidaat gemeld. En tijdens de supermysterieuze stemronde (niet gesaboteerd, maar donker, met spannende muziek, kaarsjes en vreemde figuren die de boel goed in de gaten hielden :)) zijn gelukkig unaniem Ellen (penningmeester) en Caroline (secretaris) verkozen om zitting te nemen in het bestuur van de groep. Een nieuwe fase breekt aan.

We wensen Linda en Judith alle goeds en willen hen nogmaals bedanken voor hun inzet al die jaren. En natuurlijk welkom Ellen en Caroline in het bestuur!

Groetjes Karin (groepsbegeleidster)