Winterwonderwandeling

Zondag 11 december verzamelden de stammers zich om elf uur op het clubhuis voor de winterwonderwandeling. De temperatuur was in ieder geval winters, dus nu alleen de wonder en de wandeling nog. Om een uurtje of twaalf stapten we daarom in de auto en reden we naar Delft CS. Vandaar begonnen we onze barre tocht naar Zoetermeer. Onderweg tussen weilanden en natuurschoon kreeg een aantal stammers (voornamelijk scoutsleiding) hier en daar nog wel een déjà-vu, maar dat maakte de verwondering niet minder.

Na een paar uurtjes stevig doorstappen kwamen we op Zoetermeer CS aan. Terwijl de chauffeurs de auto gingen halen genoot de rest in de lobby van het plaatselijk hotel van een drankje. Bij deze onze excuses voor de modderpoten. Op het clubhuis wachtte ons een high-tea met allerhande gebak, en daarmee sloten we de dag af.