Wintersport stam 2012

Binnen de Stam zijn er een aantal leden die bij het zien van de eerste sneeuw in Nederland, het liefst diezelfde dag nog afreizen naar een of ander wintersportgebied om daar vervolgens een week lang helemaal los te gaan in de bergen. En waar er normaal gesproken ruim van te voren een hotel geboekt is, waar we met een mannetje of twaalf naartoe karren met afgeladen auto’s, was het na vijf jaar kennelijk tijd om het eens helemaal anders aan te pakken … Na de nodige misverstanden bleek namelijk dat we dit jaar nu nog maar met drie(!) gegadigden waren! En aangezien en nog niets vaststond, en het voorjaar wel erg vroeg van zich doet spreken begon de twijfel toe te slaan want we gingen toch nog wel dit jaar? Toch?

Na een spoedvergadering was alle twijfel al snel weg: nog geen week geleden werd door Erik het hotel vastgelegd, de auto ingeruild voor het vliegtuig en in alle haast de tas ingepakt! Wat volgde waren drie doldwaze dagen in skigebied Hochkönig in Oostenrijk waarin het weer en ook vooral de sneeuw ons niet in de steek hebben gelaten! Helemaal top!