Verstopte leiding!

Het clubhuis had last van verstopte leiding, we konden zaterdag 2 juni Hathi, Pieter en Drintel niet meer vinden.

Die zaten onder de vloer van het clubhuis omdat de rioolpijp verstopt zat. Gelukkig kon het Feest doorgaan omdat onze buren van huisnummer 2,8 en 16 zo vriendelijk waren om hun toilet ter beschikking te stellen gedurende die avond. Waarvoor onze dank!

Helaas moest er toch nog zwaarder geschut aan te pas komen en hebben we de Riool Reiniging Service ingeschakeld. Deze heeft vandaag, de boel eens lekker door gespoten, tot aan de hoofd aansluiting aan toe!

Onze dank is dan ook groot, want voor een mooi prijsje heeft deze meneer van RRS de boel super snel geregeld. Zodat er zaterdag weer gewoon “gefeest” kan worden.

Groetjes Karin