Tijd voor avontuur

Op zaterdag 2 oktober hielden een aantal scoutinggroepen in Rotterdam een opendag met als thema “tijd voor avontuur”

Onze scoutinggroep deed hier ook aan mee en we hebben met zijn alle een superleuke dag gehad.

Wat was er onder andere allemaal te doen?

1. Stormbaan: Als je niet bang was om vies te worden kon je je wagen op de stormbaan
  2. Sleutelhanger knopen: met verschillende mooie kleuren touw kon je een leuk diertje knopen om aan je sleutelbos te hangen
  3. Knutselen: je kon een fantasiedier, verrekijker of kompas knutselen
  4. Broodjes bakken: boven een kampvuurtje kon je een heerlijk broodje bakken en daarna opeten met een knakworstje en saus.
  5. Bubbel voetbal: Dit is een spel waarbij iedereen in een plastic bal zit en je hierdoor alleen met je voeten kan bewegen, dit zorgde voor hilarische voetbal acties.
  6. Kussengevecht: Op een wiebel balg kon je elkaar verslaan met een kussengevecht
  7. Schminken: Om even tot rust te komen kon je je laten schminken als een dier.