@ the explo’s

Afgelopen maand was er nogal wat te beleven bij de Explorers. De Halloween-party bij de Oranje Blauw, avondopkomstje met de Scouts, ff pingpongen, kampvuurtje op zijn tijd en ga zo maar door (zie ook de 300!-opkomst elders op deze site). Wat niet iedereen wist, is dat de Explorers al vanaf het groepsweekend worden gevolgd door een student-fotograaf die ‘Scouting’ op de gevoelige plaat vast wilde leggen voor een schoolproject. Een week geleden was het eindresultaat daar en kregen we een ruime selectie foto’s en portretten. Dit alles in stijlvol zwart-wit. (De enige foto die we nu niet hebben is er een van de beste man zelf bedenk ik me nu, maar gelukkig komt hij nog langs).

Afgelopen weekend werd de maand afgesloten met een heuse LAN-party. Waar het woord ‘party’ op slaat weet ik nog steeds niet want dit betreft niets meer of minder dan een avondje keihard gamen! Nog niet eerder werd dit concept zo serieus aangepakt, en werden er meerdere laptops aan elkaar gekoppeld om de verbinding pas weer aan het eind van de avond te verbreken. Dit tot grote ontsteltenis van de Explo’s die er wel een heel weekend van hadden kunnen maken. Genoeg te beleven dus en nu gaat er ook het gerucht dat men bezig is met het ontwerpen van een eigen trui …

De foto’s zijn van afgelopen opkomst plus een paar verdwaalde Halloween-foto’s. Verder een paar foto’s van de foto’s van onze fotograaf. Binnenkort hangen de originelen op het clubhuis!