Stafdag

Het begon allemaal met een mailtje van Judith. Daarin stond niet heel veel. Behalve dan dat 16 oktober was geprikt voor de stafdag, dat iedereen in de middag op het clubhuis moest zijn, en dat we na het eten weer naar huis zouden gaan. Jan had nog iets laten vallen over vliegveld Teugen maar of dat nu heel betrouwbaar was …

’s Middags was alle leiding en bestuur aanwezig op de Molenhorst. Er waren zelfs nog wat meer mensen want Richard en Eveline waren dit jaar bij bijna alle bijzondere opkomsten aanwezig geweest, dus het bestuur vond dat zij ook maar mee moesten. Ook was Bianca aanwezig. Zij is gevraagd om oudervertegenwoordiger te worden voor de jongere speltakken en dit was een mooie gelegenheid om iedereen te leren kennen. Met 21 personen vertrokken we dan ook in de auto’s van het bestuur naar Zoetermeer.

Eenmaal in Zoetermeer was het al snel duidelijk. We gingen karten!! Er werden eerst twee kwalificatierondes gereden. De snelste personen uit beide rondes zouden aan het einde de finale rijden terwijl de minder snellere rijders samen zouden strijden in de semi-finale. Er was leiding die zich ontpopte tot ware racers, brokkepiloten, zondagsrijders en spookrijders. Kortom: Iedereen deed waar hij of zij goed in was en had vooral veel plezier. Uiteindelijk werd er in de semi-finale gestreden door: Dominic, Frederike, Bianca, Ellen, Suzy, Karin en Eva. Even daarna was het tijd voor de finale en daarin streden: Meike, Marcel, Kris, Eveline, Frank, Pieter, Richard, Tim en Sjoerd.

Na de strijd keerde iedereen terug naar het clubhuis. Eenmaal daar aangekomen was er een prijsuitreiking met echte bekers. De eerste plaats was voor Eveline, de tweede voor Meike en de derde plaats was behaald door Sjoerd. De wedstrijd werd nog even nabesproken terwijl we genoten van een heerlijk bordje Chinees. En geloof me … er was genoeg te bespreken.

Ook hier willen we graag nog alle leiding bedanken voor hun vrijwillige inzet voor de groep. Er wordt door iedereen heel veel tijd besteed aan het bedenken en maken van leuke opkomsten maar een ding is zeker: het bestuur is trots op jullie en de inzet word zeer gewaardeerd.