Woensdag 6 maart Ik Hou van Holland spelletjesavond

Tijdens de veiling in november hebben Frank en Mirjam het hoogste bod uitgebracht voor de “Ik hou van Holland spelletjesavond”. Deze avond is 6 maart ’s avonds.

Een ouderwetse avond met Hollandse hapjes en een spel onder leiding van Sophie. Diverse soorten opdrachten van raden tot uitbeelden tot… !? We nodigen je van harte uit!

Inschrijven kan tot en met 4 maart, bij 10 deelnemers gaat de avond definitief door. De avond begint om 20.00uur en duurt tot 23.00uur. De bijdrage is € 25,00 en het grote deel van de opbrengst gaat naar de nieuwbouw van het clubhuis. Behalve mensen van scouting Hillegersberg wordt deze avond ook aangeboden bij ZZPRO, een netwerkclub uit Hillegersberg-Schiebroek voor zelfstandig ondernemers.

Aanmelden via [email protected]. Tot ziens op woensdag 6 maart!