Sinterklaas 2015

Ook dit jaar is de Sint het clubhuis op de Molenwerf niet voorbij gereden!
Samen met zijn pieten kwam hij afgelopen zaterdagmiddag langs op het clubhuis.
Na een aantal sinterklaasliedjes (waar hard op was geoefend van tevoren) werden verschillende kinderen (en ook leiding) naar voren geroepen vanwege prestaties en gebeurtenissen in het afgelopen jaar.

Zo werd Joep naar voren geroepen omdat hij stiekem dezelfde brief naar de Sint had gestuurd als vorig jaar.
De beste lotenverkopers in de groep werden naar voren geroepen en beloond met pepernoten. En ook de nieuw geïnstalleerde bevers, welpen en scouts mochten naar de Sint komen. Jelke kreeg ook nog een grote zak pepernoten van Piet voor het bouwen van de nieuwe scouting site.

Hierna gingen de bevers nog een spelletje “citroen, citroen” doen. Met als spelleider… de Sint!

Ook Linda werd naar voren geroepen door de Sint. Ze kreeg nog een welverdiend cadeautje voor haar inzet afgelopen jaren bij onze scouting!