Sint en Kerst 2017

Afgelopen zaterdag hadden wij de laatste opkomst van 2017, we hebben het jaar feestelijk afgesloten!

Zo kwam een paar weken geleden Sinterklaas langs. Eerst kwam er een checkpiet langs om van alles te checken. Toen alles goed was gekeurd kwam ook sinterklaas. We hebben liedjes gezongen voor sinterklaas, en hebben kinderen het een en ander verteld aan sinterklaas. Op het eind had sinterklaas zelfs een cadeau achtergelaten voor alle kinderen!

Afgelopen zaterdag hadden we een kerstopkomst. Hier hebben de kinderen lampionnen geknutseld. Ook zijn we naar het Prinsmolenpad geweest om daar een spel te spelen in het donker, super spannend! Hierna hebben we met zijn allen gegeten op het clubhuis. Dat is erg druk en super gezellig. Aan het eind hebben we samen met de ouders bij het kampvuur gezeten.

Het leidingteam wenst iedereen fijne feestdagen!