Scoutingloterij

De afgelopen periode hebben onze leden hard hun best gedaan om zo veel mogelijk Scoutingloten te verkopen. Hoewel de trekking pas in december is, hadden we vandaag wel wat prijzen uit te delen: de kinderen die de meeste loten verkocht hadden, kregen namelijk een lintje voor op het uniform. De top drie verkopers kregen zelfs een leuk kado! Voor de allerbeste lotenverkoper was er ook nog een mooie badge om op het uniform te zetten.

In totaal zijn er dit jaar 764 loten verkocht. De opbrengst hiervan komt in het spaarpotje voor het nieuwe clubhuis terecht. Door de volgende topverkopers is onze droom weer een stukje dichterbij gekomen:

1. Mees van de scouts
  2. Martijn
  3. Jeremy en Nijs van de welpen

Een eervolle vermelding is er ook nog voor de best verkopende bever. Dit is Nienke!

Iedereen die loten heeft verkocht of gekocht, bedankt voor jullie bijdrage!