Scoutingloterij 2014

Zaterdag 13 september heeft iedereen een boekje met tien Scoutingloten mee naar huis gekregen. Op deze manier willen we geld inzamelen om een nieuw clubhuis te kunnen betalen. Van ieder lot dat verkocht wordt, krijgt de groep namelijk 1,50 euro.

Ons doel is dan ook om zo veel mogelijk loten te verkopen. Voor de toplotenverkopers zal er ook een leuke attentie zijn. Afgelopen zaterdag waren de eerste verkopers al uitverkocht en kregen nieuwe boekje(s) mee. De tussenstand tot nu toe is:

• Annika en Martijn: 50 loten
  • Mees B: 20 loten
  • Nienke: 16 loten
  • Ula : 10 loten

Wil jij Martijn en Annika inhalen? Verkoop dan snel al je loten en lever de opbrengst in bij de leiding. Vraag aan hen dan ook gelijk een nieuw boekje om mee te nemen.

Succes met de verkoop!

Heb je nog geen lid van onze groep aan de deur gehad maar wil je ons wel graag steunen? Neem dan contact op met de penningmeester.