Oudejaarsconference

Zaterdag 19 november was het zover. De eerste actie waar je een kaartje koopt voor het goede doel, namelijk de bouw van het nieuwe clubhuis, en meteen zelf een leuke avond had.

Zo’n 40-50 gasten waren aanwezig in de theaterzaal van de Nieuwe Banier in het Oude Noorden. Een echte theaterzaal die heel geschikt is voor deze voorstelling. Na een meet en greet met de cabaretier Arie Vuyk, gaan de deuren dan toch echt open. Om 20.00u start de voorstelling. Arie Vuyk loopt op luchtige manier door het afgelopen jaar heen. Soms wat scherper, soms met een flinke korrel zout maar altijd weer terugkomend op 2016. Ken je de term ‘hidden Mickey’s’ al? Nee? Dan zou ik zeker naar zijn voorstellingen gaan.  (www.arievuyk.nl)

De aanwezigen hadden een gezellige avond, er werd volop gelachen en het net gelanceerde ‘Beetje Stout’ bier van Drift brouwers vond gretig aftrek.

Allereerst wil ik Arie Vuyk bedanken voor het schenken van zijn volledige opbrengst aan de nieuwbouw van het clubhuis inclusief de helft van de opbrengst van zijn cd-verkoop. Daarnaast de gastvrouwen van de Nieuwe Banier en iedereen die op zijn en haar manier heeft meegeholpen om hier een geslaagde avond van te maken!

De foto’s zijn vrij donker omdat ik niet geflitst heb tijdens de avond vanwege filmopnames.