Opening nieuwbouw

We nodigen je van harte uit voor de feestelijke opening!

Zaterdag 12 oktober opening nieuwbouw! Om 15.30 uur is iedereen welkom op het clubhuis aan de Molenwerf 26. Rond 16.00 uur opent de wethouder van de gemeente Rotterdam de heer de Langen, samen met Frank Fondse, voorzitter van het stichtingbestuur, het clubhuis. Ook Laura Neijenhuis is aanwezig vanuit Scouting Nederland. Daarna is er een doorlopende fotopresentatie, kunnen de kinderen allerlei spelletjes doen en wordt iedereen voorzien van een hapje en een drankje.

Het bouwteam geeft alle tekst en uitleg over de speciale bouwmethode van het clubhuis. Rond 18.00 uur is het officiële deel ten einde. ’s Avonds is er voor de leiding, het bestuur, de stam en oud-leden nog een (besloten) feest.

Wil je een presentje meenemen? Dat kan ! We hebben een verlanglijstje op deze site gemaakt. https://www.lijstje.nl/scoutinghillegersbergopeningclubhuis

Ken je nog oud-leiding, oud-leden of andere mensen waarvan je denkt dat ze ook graag willen komen? Geef dan vooral de feestelijke opening door en laat mensen zich via de onderstaande button aanmelden.

Meld je aan en kom langs! en voor oud-leden, wees voorbereid op een cultuurschok 🙂

* Verplichte velden