Open dag in Plaswijck Park

Op 6 oktober hadden we met verschillende Scoutinggroepen in de buurt een open dag in Plaswijck Park. Om 13.00 uur was de opening en daarna mochten we lekker rondlopen. Iedere Scoutinggroep had een eigen activiteit in het park om ons als Scouting te promoten.

Zo kon je schminken, vlotvaren, knutselen, broodjes bakken, zeilen en een hindernisbaan doen. Wij zelf stonden bij de hindernisbaan, die later op de dag meer een modderbaan was geworden. Maar juist dat is Scouting, gewoon lekker ravotten en vies worden. Het was een spannende strijd om wie het snelst de hindernisbaan had gedaan. En de uiteindelijke winnaar is Mees met een toptijd van 45,90 seconden. Gefeliciteerd!

Ook was er bij de ingang van Plaswijck Park een grote informatietent waar alle folders van de groepen werden uitgedeeld en een leuk zaklampje. Het was een hele leuke en gezellig dag en we hopen dat we veel kinderen hebben laten zien dat Scouting heel leuk is en dat ze snel een keertje komen kijken bij onze groep!