NLDoet en ouderborrel

Vandaag was het tijd om het clubhuis weer zomerklaar te maken. Op ons clubhuis zijn altijd klussen te doen, maar speciaal voor deze gelegenheid waren er een aantal uitgezocht dat niet kon wachten tot de reguliere klusdag aan het einde van de zomervakantie. Gelukkig had zich een aantal enthousianste ouders aangemeld om de handen eens flink uit de mouwen te steken, zodat de leiding gewoon kon doen wat ze iedere zaterdag belangenloos doen – een leuk programma voor de kinderen verzorgen.

In de ochtend werd er onder leiding van Marcel een nieuw hek geplaatst tussen het terrein van de buurboer en het onze. Dit omdat de geiten steeds vaker op ons terrein te vinden zijn en het oude hek nog al wat gevaarlijke punten had. De heren gingen als een speer en in twee uurtjes was deze klus geklaard. ’s Middags is het hele Welpenlokaal van een fris kleurtje voorzien en ook werd het gat in aan de achterkant van het clubhuis gemaakt. Natuurlijk werd ook het hele palenhok netjes opgeruimd en werd het dak dat na de laatste storm was losgekomen weer vakkundig vast gezet. Ondertussen was er een handige vader bezig om te zorgen dat de keukenlade weer weer kon glijden zodat we deze weer normaal open krijgen.

Om 16.00 uur was er voor iedereen een lekker drankje en werden ook de andere ouders bijgepraat over de laatste ontwikkelingen in de groep.

Alle klussers: nogmaals dank voor jullie hulp. We stellen het erg op prijs en zijn zeer tevreden met het resultaat!