Midgetgolfen

Het einde van het seizoen nadert en waar je zou denken dat het dan wat rustiger wordt, wacht de Explorers juist een hele drukke planning waarbij ook vaak de zondag (en zelfs de vrijdagavond) aan Scouting ingeleverd gaat worden. Met als afsluiter natuurlijk ook nog een bizar zomerkamp! Misschien was dit wel de reden dat men het zaterdag nog één keer een beetje rustig aan deed …

Midgetgolfen stond op het programma! En laat Suzy (en sinds kort ook Adinda) nou net werkzaam zijn bij een migetgolfbaan! Dit alles was door de meiden al snel superstrak geregeld waardoor we op de eerste zomerse dag de ballen het putje in konden meppen! Wie er precies gewonnen heeft was niet duidelijk, maar dat niemand echt uitblonk wel. Na afloop hebben we nog zeer lekker gegeten in het restaurant van de baan, waarna we terugkeerde naar het clubhuis om het aankomende feest op poten te zetten onder het geknetter van een kampvuurtje!