Mega-estafettebaan

Zoals sommigen misschien nog weten, hebben we met onze groep enige tijd geleden geholpen bij de Sport Experience, georganiseerd door de deelgemeente. En vandaag kwam de deelgemeente ons helpen. Ze hadden een megagroot springkussen voor ons te leen. Met zijn 36 meter lang nam hij bijna het hele grasveld in beslag. En het was niet zomaar een kussen waar je op kon springen, het was een baan om estafette op te spelen.

Speciaal voor deze opkomst draaiden de Welpen en Bevers een keertje samen zodat we een lekkere grote groep hadden. En een paar Scouts bleven gezellig na hun opkomst hangen om nog lekker even mee te doen. De helft ging binnen een spel spelen of knutselen en de andere helft begon met de estafette buiten. Halverwege werd er nog gewisseld zodat alle bevroren tenen en vingers weer even warm konden worden.

Tja … wat kunnen we er verder nog over vertellen. Het was een zeer geslaagde dag waar iedereen lekker heeft kunnen rennen, klimmen en glijden. En voor het bewijs verwijzen we door naar de foto’s, die spreken eigenlijk wel voor zich.