Stam (>18)

Wat is dat: Stam?
De stam is een bonte verzameling van oudere groepsleden en voormalige scoutingleden die gezamelijk allerhande activiteiten ondernemen. Wat die activiteiten zijn bepalen ze zelf. De minimum leeftijd voor de stamleden is 18 jaar.

Wie is dat?
Dat kan je bekijken in het smoelenboek.

Wat zijn de activiteiten?
Eens in het jaar wordt er door de stamleden een activiteitenplanning gemaakt voor het komende stamjaar. In de planning worden de data vastgelegd van de activiteiten en telkens zullen enkele personen die activiteit gaan voorbereiden en organiseren voor de rest van de stam.

Wanneer is dat: Stam?
De activiteiten en bijeenkomsten van de Stam vinden doorgaans op zaterdagavonden vanaf een uurtje of 5-6 of op zondagmiddagen plaats op clubhuis De Molenhorst of op een andere vooraf aangegeven locatie. De data van de activiteiten wordt in overleg vastgesteld. Soms bestaat er de mogelijkheid om mee te eten, dat hangt een beetje af van de eventuele initiatiefnemers.

Wat kost dat: stammen?
De kosten voor de activiteiten van de stam worden gedeeltelijk door de groep bekostigd. Het is echter niet uitgesloten dat de stamleden een eigen bijdrage leveren als er meer kostbare of exclusieve activiteiten worden verzonnen. Wat in ieder geval vast staat is de jaarlijkse contributie van de stamleden: € 20,-

Hoe meld ik me aan?
Vind je jezelf gezellig en actief genoeg om lid te worden? Neem contact op met een van de stamleden (stuur een mailtje) of kom gewoon een keertje langs. Dat laatste kan elke zaterdagmiddag bij het clubhuis.