Lasergamen in Zoetermeer

Natuurlijk was ook dit een geslaagde stamopkomst. Hoewel de pacifisten onder de lezers er natuurlijk anders over zullen denken natuurlijk 😉

Om 22.15 uur werden we pasin Zoetermeer verwacht. Tijd genoeg dus om eerst even andere activiteiten te ontplooien op het Clubhuis. Konden de Stammers daar ook weer eens hun neus laten zien aan de rest van de aanwezigen. Helaas bleek dat enkel Sjoerd te zijn. De rest was elders namelijk een Culinair weekendje aan het vieren. Na een bak thee of koffie en wat gezellig geklets, brak uiteindelijk de tijd aan om de wereld eens van een andere kant te bekijken. We begaven ons richting auto’s (en een rode Fiat) en trokken op richting Zoetermeer. Aldaar bleken de eerst gearriveerden al ‘boven’ te zitten, dus buiten wachten had weinig zin.

Boven in het Attractiecentrum zaten de snelleren al aan hun warme chocomelk terwijl de rest op de begane grond de race van hun leven beleefden tijdens een ingelaste game-sessie. Boven lag de rest in een deuk daar een van de andere vrouwelijke bezoekers van de Kartbaan haar toch iets te strakzittende broek aand e achterzijde van extra ventilatie had voorzien.

Menig racespel en versnapering later verscheen uiteindelijk om 22:45 de Host van die avond om ons uit te nodigen voor een spelletje ‘schiet maar raak voor een Knaak’. Dat bleek niet aan dovemans oren verkondigd. De menigte stoof op en begaf zich naar duistere oorden. Een korte toelichting volgde en de slachting van het groene team kon beginnen. Ondanks de bedenkelijke acties van topscorer van dat groene team die iedereen lafhartig in de rug schoot (…ik noem geen namen….maar hij komt uit Brabant…) was winnen niet weggelegd voor die ploeg. Ook Irene die in een hoekje langs de doorgaande route verscholen zat en iedereen bestookte, kon dat niet voorkomen. De rest bleek gewoon te slim, te snel kortom simpelweg te goed… 😉

Kortom een geslaagde avond en nog enigszins sportief ook. Wonderbaarlijk genoeg was die rode Fiat toch eerder bij het clubhuis terug. Veel maakte dat niet uit, want de deur was op slot.

Groetjes en tot de volgende stamopkomst tijdens de Marathon op 13 april a.s.

Richard (namens Sjoerd en Peter)