Laatste opkomst

De laatste opkomst van het seizoen alweer! Om drie uur ’s middags kwamen alle Bevers, Welpen, Scouts en Explorers naar het clubhuis om samen het seizoen af te sluiten.

We gingen eerst met zijn allen naar het Prinsenmolenpad voor een potje leven Scrabble, waarbij niet alleen de spelers maar ook de tikkers over flinke taalknobbels bleken te beschikken. Daarna gingen we weer terug voor nog een spelletje op het clubhuis. Ten minste, dat dacht iedereen. Toen we in een grote cirkel stonden bleek namelijk ineens dat Max over ging vliegen. Het volgende seizoen is hij namelijk geen leiding meer bij de Bevers, maar bij de Scouts!

Toen was het onderdeel aangebroken waar het eigenlijk allemaal om draait bij de laatste opkomst: de kip! Sommigen aarzelden wel even toen bleek dat ze geen bestek kregen, maar degenen die al wat langer meedraaien vielen volop aan en al snel zat iedereen te smikkelen.

Daarna hebben we nog een paar spelletjes gedaan en toen was het tijd om af te sluiten rond het kampvuur. De ouders kwamen daarbij ook nog even gezellig langs. En toen was het seizoen echt afgelopen … nou ja, de echte afsluiting is natuurlijk het zomerkamp!

Diegenen die niet op kamp gaan een hele fijne vakantie gewenst! En degenen die wel meegaan: een maak je klaar voor een superkamp!