Kerstopkomst

Zaterdag 20 december hebben we met zijn allen het jaar 2014 uitgezwaaid. ’s Middags verzamelden we op het clubhuis om – eerst per speltak, daarna in groepjes van alle speltakken – spelletjes te spelen en mooie kerstversieringen te maken. Toen we daar een paar uur mee bezig waren geweest, hadden we flinke honger gekregen en gingen we aan tafel voor het kerstdiner. Toen we dat achter onze kiezen hadden, was het ook tijd voor de bevers om twee leden uit te zwaaien; zij vlogen over naar de welpen.

Ondertussen kwamen er ook steeds meer ouders en familie het clubhuis binnendruppelen om het laatste half uur kerstliedjes mee te zingen. Het paste allemaal maar nét in het grote lokaal, maar dat maakte het natuurlijk extra knus. En zo hebben we met iedereen het scoutingjaar 2014 afgesloten.