Kerst

Tijdens de kerstopkomst verzamelden alle Bevers, Welpen, Scouts en Explorers zich in feestelijk kerstkleding op het clubhuis om samen 2013 uit te zwaaien. Maar de kerstmannen die elk groepje kreeg, zag er nog een beetje kaal uit. Daarom ging iedereen hard aan de slag om punten te verdienen waarmee ze mooie kleren voor hun kerstman konden kopen.

Daar kreeg iedereen wel behoorlijke trek van. Gelukkig was er rond etenstijd zo’n twee meter aan kerststol beschikbaar, plus een stapel tosti’s en broodjes knakworst.

Sinds het groepsweekend waren er weer allerlei Bevers, Welpen en Scouts uit hun uniform gegroeid, dus het was weer tijd om over te vliegen. Er werden dus staarten afgepakt, kinderen uitgeschud en er werd weer door de modder gekropen.

Ondertussen hadden de ouders zich in grote getalen verzameld. Met zijn allen hebben we onder het zingen van kerstliedjes het jaar afgesloten.