Jan bedankt!

Na het ‘kerstpoppetjes raggen’ en het ‘folders insteken’ om geld te verdienen voor de groep, was het nu tijd om pakjes rond te brengen voor de Explorers. Omdat de Explo’s dit jaar een behoorlijke berg geld nodig hebben voor hun zomerkamp werd er dit seizoen nogmaals een beroep gedaan op onze all time suikeroom Jan! In één dag tijd moesten 52 winkels verspreid over heel Nederland, met slechts een handjevol chauffeurs, een pakketje krijgen. Klinkt onmogelijk? Niet voor de razendsnelle koeriersservice van Explorer b.v. Wat volgde was een bizarre dag waarin meer dan 2500 km(!) is afgelegd. Het werken voor geld begon als snel op een uitdagende spelshow te lijken waarin geld ‘gewonnen’ kon worden.

Nadat het laatste pakketje vijf minuten voor eind/sluitingstijd bezorgd was, en iedereen elkaar hier telefonisch van op de hoogte had gesteld, heerste er op het clubhuis een haast euforische stemming onder degenen die al terug waren! Met z’n allen werd er nog even wat gegeten op het clubhuis, behalve door Jan zelf die met Joep al onderweg gegeten had nadat hij, met een defecte Tomtom, als laatste arriveerde op het clubhuis.

Dat kon niet vonden de Explo’s. Al snel werd er een opkomst ingelast om Jan en zijn vrouw door middel van een etentje te bedanken. Hierbij mocht een klein cadeautje niet ontbreken. Tijdens het eten wist Jan te melden dat hij alweer bezig was met een volgende klus … Jan je wordt BEDANKT!!

Marcel

Ook bedanken we:
Koen, een kennis van Jan, Richard & Eveline en Carla!!!