Installatie Mees, Daniël, Jacintha en Quincy

Toen Daniël, Mees, Quincy en Jacintha – onze vier nieuwe Scouts – op het clubhuis kwamen, werden ze opgewacht door twee piraten die hen gelijk meenamen in hun schip om op ruimtereis te gaan. Maar ze waren maar net aangekomen op de eerste planeet of het schip kreech al pech; de aspirant-Scouts konden dus direct aan de slag met hun knopenkennis.

Na het hijsen van de vlag kon het vreemde genootschap doorvaren naar de volgende planeet. Maar ze hadden er niet op gerekend dat er aliens klaar stonden. Een van de piraten sloeg gelijk op de vlucht terwijl de rekruten getracteerd werden op een sinister aliendrankje. Toen ze dat met veel moeite op hadden, konden ze hun kennis van de windstreken tevoorschijn halen om de weggelopen piraat weer op te sporen. Eind goed, al goed.

Omdat deze vier nieuwelingen hun Scoutingtechnieken samen zo goed hadden toegepast, besloten we toen maar om hen officieel te installeren.

Jacintha, Quincy, Daniël en Mees: van harte welkom bij de Scouts!