Installatie Joy en Mart

10 uur in de ochtend: de Scouts waren onrustig, er stond duidelijk wat te gebeuren. Een installatie! Het was weliswaar alweer drie weken geleden dat ze het thema hadden uitgewerkt, maar de voorpret was er zeker niet minder om. In allerijl werd het clubhuis omgetoverd in een circus, maar niet zomaar een circus, nee … een horrorcircus!

Toen Joy en Mart, de nieuwe rekruten, om 11 uur kwamen, werden snel nog de laatste puntjes op de i gezet en begon de voorstelling. Al snel ging het mis: de vrouw die doormidden werd gezaagd kon dat niet navertellen, de leeuwen vraten hun temmer op en er rende een akelige clown rond. Mart en Joy moesten al hun Scoutingtechnieken uit de kast halen om de ellende op te lossen.

Ondanks de diepgaande kennis van de twee aspirant-Scouts bleek het horrorcircus onoverwinnelijk en uiteindelijk werden ook zij ingelijfd. Of dit iets te maken heeft met de officiële installatie die daarop volgde, is tot op heden onbekend.

Wij wensen Joy en Mart in ieder geval van harte welkom bij de Scouts!