Installatie Explorers 2015

Afgelopen zaterdag werden er na 2 jaar (!) eindelijk weer wat nieuwe explorers geinstaleerd. Dit jaar was het de eer aan Willem en Julliette om zich bij het explorersgilde te voegen. Na een vrij heftige ‘overvliegprocedure’ vonden de explo’s dat ook de installatie niet zachtzinnig mocht verlopen. We hadden immers te maken met 2 scouts die het niet niet gek genoeg kon!

Dit zorgde ervoor dat het vorig weekend meer op een studentenontgroening leek, dan op een scoutingplechtigheid. Er was zelfs geen bestuur aanwezig om nog een oogje in het zeil te houden aangezien ook de aankondiging voor deze gebeurtenis pas enkele dagen van te voren kwam. Gelukkig kon het bestuur via Skype toch nog op de hoogte worden gehouden en konden Julliette en Willem ook nog lachen aan het eind!

Marcel