Het zwarte gat

Soms gebeuren er rare dingen op het clubhuis, en zeker als Meike er niet is. Neem nou deze zaterdag: ineens was er zomaar een zwart gat ontstaan achter het clubhuis. Hierdoor kwam een zekere doctor Diederik uit een parallelle dimensie zetten met een of ander wazig verhaal dat we een flux capacitor moesten zoeken … of zo. Ok, wij dus aan de slag. Maar ja, dan moesten we natuurlijk wel eerst wapens bouwen uit oude wc-rollen. Anders zouden ze niet werken in een parallelle dimensie.

Je begrijpt dat dit de opkomst compleet logisch verliep, met dimensies waarin een of andere gast problemen had met zijn jPhone 5 en een andere dimensie waar we raps moesten schrijven. De flux capacitor is overigens nooit gevonden, maar toen het 13.00 uur was bleken alle problemen vanzelf weer opgelost.