Hak Je Fit

De storm die op 27 oktober over het land raasde had ook zo haar positieve kanten; het vormde de aanleiding tot de Hak Je Fit Dag 2002.

Terwijl de Welpen en Kabouters zich opmaakten voor hun Beroepen-Vossenjacht in de Oosterhof, waren de Scouts al erg actief aan het doen op het clubhuis. Vandaag was namelijk de dag van de grote schoonmaakactie op het terrein. De storm had op haar beurt de bomen een beetje uitgeschud, waardoor het gehele terrein inclusief het vers ingezaaide gazon was bezaaid met takken, bladeren en soms hele bomen.

Dus was het tijd om de bijlen uit het vet te trekken, helaas voor deze werktuigen bleken de zagen toch een stuk praktische te werken. Dus hebben we deze afbeeldingen er maar tussen gezet om de titel nog enige gepaste inhoudelijkheid te kunnen geven…!?

Ondertussen is gebleken dat het terrein een rommeltje ‘was’, want het terrein ligt er inmiddles weer schoon en opgeruimd bij. Sterker nog; volgens Pieter is het nog nooit zo opgeruimd geweest! Vandaar dat hij nog wel vaker van die stormpjes wil ervaren. We vermoeden dat de toegetakelde boom op het terrein er andere gedachten op na houdt….

Kortweg een complimentje voor een ieder die heeft meegeholpen de boel weer aan kant te krijgen!