Cyberhike 2007

Voorpret?!

Dit jaar begon deze nationale scoutngactiviteit wat eerder dan gepland! Op de donderdag ervoor werd een groots kussengevecht gepleegd tussen alle deelnemende ploegen. Een doorslaand succes zo bleek. Deuce, Sjoerd, Koen, Lex en Meike waren er voor ons bij…voor volk en vaderland!
Sommigen liepen daarbij duidelijk letsel op….en een dikke neus 😛 Maar dat is enkel weggelegd voor de echte bikkels natuurlijk!

Morgen wordt het in iedergeval een stuk anders…puzzelen, emmeren en prutsen in overvloed! Maar dit voorspel kan iig niet meer kapot 🙂

Ook de actiebeelden (Jeuce) spreken voor zich!

En ze zijn zelfs al doorgelinkt naar andere teams 😛
Sterker nog, we worden beroemd hahaha:

De Cyberhike in uitvoering!

Dit jaar was ons debuut en wat voor eentje: de 8e plek op de eindlijst!!!

Op het laatste moment werden we nog extra versterkt door de 5 teamleden van La Thes, de LAndelijke THEater Stam. Eigenlijk zijn zij de aanstichters van onze deelname dit jaar. Dus waren ze van harte welkom.

Klokslag 18u was het dan zo ver en onstond de eerste opstart chaos. Alle 40 doe-opdrachten en de eerste 12 vragen voor niveau 1 werden bekend gemaakt. Die moesten geprint, verdeeld en in uitvoering gebracht worden. Even wennen, maar na een korte incubatietijd kwam er dan ook in volle vaart schot in. Schaatsen, klunen, streakers, bierflespiramides, verkleedpartijen, knip en plak sessies… alles kwam aan bod terwijl er achter de pc’s flink getobt werd met de lastige vragen. Even doorbikkelen dus.

Natuurlijk spreken de beelden veel meer dan de ellenlange verhalen die thans de ronde doen. Dus de hoogste tijd om de eersten ervan even in beeld te brengen. Je treft ze hieronder dus aan. Veel na-pret plezier! (sommige ervan zijn nog ergens…we zoeken nog vrolijk door…;) )

Ferry, Pieter, Erik en Richard